Tuesday, March 6, 2012

Percutian Yang Terindah Di Perhentian... Part III

last day kat perhentian kita orang snookerling..tpi kat tepi-tepi pantai jelah..sbb kat tepi pantai pon karang n coral dia cantik-cantik jugak... nie aku kongsi bersama keseronokkan last day bersnookerling...

puas seawal pagi ge snookerling...nie dok rest kejap than sambung balik...hehehe

budak nie duduk jauh aku ingatkan kenapa...rupanya meracun kehidupan kat pantai tu...hahahaha...dah tak tahan punya pasal dia ambiklah port yang jauh nak meracun....

budak nie plak keja dia dok ambik gambar kita orang yang tengah syiok snookerling...lepas tu kalau dah bosan dia akan suruh aku ambik gambar dia plak...so nielah pose dia yang merepek tu...macam-macam gaya dia ada buat..tapi aku ambik yang nie jelah....

Akhir kata...percutian aku kat perhentian dengan geng aku berdua nie memang terbaiklah...aku rasa tak puas ge 3 hari je...rasa macam nak ge lagi lepas nie....

No comments:

Post a Comment