Tuesday, June 7, 2011

Percutian di cherating beach resort

percutian yg aku nanti2kan akhirnya termakbul gak akhirnya...dah lama aku nak sgt ge tempat nie...aku ge 4H3M..aku bercuti sorg2 je sgt2lah aman dan tenteram tiada gangguan...
Kat sini aku uploadlah ckit2 gambar aku time bercuti kat sane...hehehe

nie lah pemandangan pantai cherating...

sebelum chek in bilik ronda2 kejap..

nie pemandangan belakang hotel suria beach resort

katil 2 tapi ddk sorang sgt2 selesa

 lending time..

pose baik punye....




Dah sedap landing dalam bilik and lepas kemas baju semua..time to ronda2 lagi di waktu petang..


Kalau bab makan kat sane memang best...kat sana mkn sedap2 menu 1 hari ada 6 jenis makanan..sampai aku pon x tau nak makan yg mane 1..tpi nie antara pilihan makanan time aku kat sane...
nie lauk je banyak tapi nasi sikit je tau...hehehe

nie lagilah sikit..sayur je banyak..

nie pencuci mulut pulak...buah2 tempatan katanya....

No comments:

Post a Comment