Thursday, August 11, 2011

Orang Bujang Berbuka Puasa..

Assalamualaikum...wahhh agak lama aku dah tak dok update blog aku nie...biasalah aku niekan org yg agak bz....kali nie aku nak kongsi kisah aku berbuka puasa ngan 2 org BFF aku...seperti biasalah juadah buka puasa kita org beli je...yerlah nak masak kat rumah tak ada dapur...so kenalah tapau...juadah buka puasa hari tu kita orang beli kat bazar ramadhan wangsamaju je...macam biasalah kalau dah namanya ge bazar ramadhan penuh sesak ngan umat muslim yg berpuasa dtg mencari juadah untuk berbuka puasa...sampai aku and member aku nak membeli pun susah sebab ramai sangat orang...kita orang ronda-ronda 2-3 kali mencari juadah apa yang kita orang nak beli....dan akhirnya kita orang ada nampak 1 kedai nie yang tak berapa nak ramai sangat org...bak kata orang tak payah nak Q panjanglah kalau nak membeli...kita orang singah kedai mak cik nie...kat kedai dia ada jual nasi tomato,nasi beriani,nasi kukus ayn rempah n mcm-mcmlah...at last kita orang beli nie....
nie air yang kita orang beli..air tembikai susu..sbb kita orang beli air nie adalah dia sama ngan warna baju si afiq 2...bak kata si haery air perahan afiq..hehehehe
yang nie juadah buka puasa kita orang..ada kurma.,ada kuih tapi kuih tak dikuarkan dalam pelastik merah 2..and menu utama kita orang adalah nasi tomato yg sangat banyak dan sedap...habis je buka puasa seperti biasa jalankan tanggungjawap yang wajib...solat....

No comments:

Post a Comment