Monday, November 14, 2011

happy family....

haiii lama aku tak berkarya...bukan apa aku malas nak menaip walaupon banyak agenda menarik yg aku ada untuk dikongsi bersama...tapi kali nie aku mahu kongsi bersama kisah aku time ge PD rumah mak mertua akak aku...tima aku ge sana semua keluarga aku ada kat sane..kecuali akak aku yg sulung dan keluarga dia...aku ge sane time cuti depavali...selama 3 hari aku kat sana aku rasa happy sbb ddk dengan keluarga orang nogori...so bila dia org cakap best..pas 2 keluarga abg ipar aku pon peramah orangnya...kat sane dok bantai cakap lorat nogori walaupon aku cakap terabur ayat entah apa-apa je yg aku cakapkan...tapi bestlah dapat bermalam kat sana...so mcm biasalah aku kongsi bersama kenangan time kat sane...
nie time pagi kita org bekpes sama-sama..yg tengah makan tu my mummy..

nie kek akak aku yg buat..sedap red velvet...

No comments:

Post a Comment