Wednesday, January 25, 2012

Ronda-Ronda Kolumpor...

Happy Chinese New Year Semua...Hope Tak Terlambat Wish...hehehe...Almaklumlah Tak Berkesempatan Nak Update Blog Nie Sebab Sibuk Bawak Kazen Aku Meronda..4 Hari Cuti 4 Hari Tulah Aku Dok Meronda..Habis 1 Kolumpor Nie Aku Ronda Ngan Dia Orang...Sampai Semalam Dah Kepenatan..Tempat Yang Aku Bawak Di Orang Pavilion-Klcc-Times-Bukit Bintang-Sungai Wang-Sogo-Masjid India @ Jalan Tar Dan Akhir Sekali Templer Park...

Nie Dua Orang Kazen Aku Yang Mereng...

Nie Dah Kepenatan Berjalan Tanpa Henti...

Nie Semalam Kita Orang Ge Mandi Manda Kat Templer Park..Muka Semua Ke Penatan Sebab Berjalan Kaki Selama 4km Masuk Redah Hutan...

Sebenarnya Ada Banyak Lagi Gambar-Gambar Yang Menarik..Tapi Cukuplah Sekadar Nie Untuk Dikongsi Bersama...

No comments:

Post a Comment