Monday, February 27, 2012

Percutian Yang Terindah Di Perhentian...

Haii Semua Apa Kabor...Diharap Anda Semua Sihat2 Selalu...Hari Nie Nak Kongsi Bersama Percutian Aku Kat Pulau Perhentian Selama 3Hari2Malam..Ia Adalah Sebuah Percutian Yang Sangat Best Sebab Aku Dapat Buat Aktiviti Yang Aku Suka...

Nie Hari Pertama Aku Sampai Kat Pulau Perhentian..Cuaca Dia Sangat Menarik Dan Tenang....

Nie Lepas Aku Sampai Terus Aku Terjun Ke Pantai Sampai Lupa Nak Pakai Sunblock Habis Sunburn Kulit Aku...Maaflah Yer Terseksi Sikit...Hehehe...

Nielah Aktiviti Hari Pertama Kat Sana...Nie Pic Lepas snookerling Agak Kepenatan Tapi Memang Bestlah 1 Hari Aku Bersnookerling...Tenang Je Tak Ada Gangguan...

Cukuplah Untuk Hari Nie..Sebenarnya Ada Banyak Lagi Cerita Yang Aku Nak Kongsi Sama...Tapi Aku Akan Cerita Lain Nanti Yer,,,

1 comment:

  1. aku pon nk p gak nntii..nmpak best!!

    **oitt..aku nmpak perut ko bncit! hahahaha

    ReplyDelete