Friday, October 7, 2011

Catwalk Time..

Assalamualaikum semua....apa kabor..lama dah aku tak update blog aku nie...almaklumlah kekeringan idea dan tak ada mood nak update blog...hari nie aku nak kongsi sikit pasal aku bertugas time kat putrajaya time KUD atau nama penuhnya KARNIVAL USAHAWAN DESA...aku ditugaskan jaga pertunjukan fesyen usahawan batik...pertama kali aku ditugaskan jaga benda-benda macam tu best giler...
Model-model time tu tak payah cakaplah cantik-cantik dan hensem-hensem belaka...sempatlah aku cuci mata kejap tengok model pempuan hari tu..tinggi dia tak payah cakaplah..kalau nak bandingkan dengan aku surelah aku kalah..hahaha...
Kat sana aku adalah ambik gambar dia orang time buat catwalk...diantaranya nielah dia gambarnya...

nie dia sorang je chinese

cantik...

suka dia nie..

dia nie murah dengan senyuman

dia nie aku kenal..

dia nie badan sedappp... =)

suka short nie...

betapa kerdilnya aku...hahaha

No comments:

Post a Comment