Wednesday, October 19, 2011

ProsEs mENgecIkKaN BadAn bErmuLa...

kawan-kawan start minggu lepas aku dah mula start mengecikkan badan aku yang dah overdos nie..aku dah tak larat nak bawak badan aku yg berat nie...bayangkan seluar yang dulunya aku pakai tali pinggang dilubang 3 sekarang dah tak payah pakai dah..akibat dah gemokkkkk....so dengan nekadnya aku diet balik untuk kuruskan dan fitkan balik badan aku nie...tapi tak adalah sampai nak pergi gym....tak mampulah nak pergi gym uolss...hahaha...so aku just pergi berjogging kat titiwangsa je...target aku sebulan saja nak kuruskan badan aku nie...harap-harap ia menjadi kenyataan...walauapa pun aku sangat yakin aku mampu capai target berat turun dalam masa sebulan...mudah-mudahan proses penurunan berat badan aku nie berjalan dengan lancar hendaknya....

pic nie aku ambik semalam selepas aku habis pusing jogging 4 round...lepas tu aku sambung lagi 2 round so semua sekali semalam aku jogging 6 round...agak nak mati jugaklah jogging semalam...almaklumlah muatan dah terlebih...nak lari pon dah tercungap-cungap...hahahaha

nie pic time aku nak melintas jalan balik rumah aku...jalan nie dekat ngan bulatan pahang...aku ambik masa setengah jam yer nak melintas jalan nie...akibat kereta banyak sangat...

nie menu aku selama 3 hari sejak hari sabtu harui tu...aku dah start diet tak makan malam...aku just makan sup sayur dan just buah saja...aku akan amalkan mcm nie sampai aku kurus dan fit balik...hehehehe

No comments:

Post a Comment