Wednesday, June 15, 2011

Rambutku...

Assalamualaikum semua...
hari nie barulah aku berkesempatan nak update blog aku nie..semalam agak bz sbb pagi2 dah ge shah alam sampai tengahari...lepas 2 kol 1 ptg kena jaga kaunter khidmat pelangan plak sampai kol 5 ptg...so hari nielah aku berkesempatan nak update blog aku...Hari nie aku nak citer pasal rambut..hehehehe..setiap org mesti ada pelbagai fesyen rambut ada yg botak ada yg panjang dan yg penting rambut aku panjang...
Aku selesa ngan rambut panjang sbb aku tak suka botak n rambut pendek..last aku buat rambut botak time aku kena PLKN kat mersing dulu..lepas tu smpailah skrg nie aku tak penah nak botakkan rambut...sejaka aku buat rambut panjang nie ramai kawan2 aku yg puji sbb rambut aku lembut n cantik berkilat..tu orglah yg cakap bukan aku yg cakap...hehehehe..
Tapi bila berambut panjang nie agak ssh gaklah nak jaganya..nak kena cuci 3x sminggu dan aku buat sendiri kalau cuci rambut x pernah gek salon cuci rambut pon..kadang ada gak yg tanya mcm mane nak jaga rambut biar cantik dan kuat...jawapan sempoi aku aku x pernah sikat rambut n keringkan rambut pakai pengering rambut..kalau kau org nak tau..rambut akan rosak kalau kita rajin sikat n keringkan rambut pakai pengering rambut 2..its batter kalau keringkan just pakai towel je...dengan itu rambut tak akan rosak...huhuhu
kat sini aku sertakan rambut aku yg sekarang dan fesyen rambut yg aku teringin nak buat tapi sampai sekarang x boley buat sbb kerja...
nie rambut aku yg sekarang..ramai yg cakap rambut aku cantik...heheheh =)

aku nak try buat rambut mcm nie kalau boley..hehehe

tapi aku sgt2 nak buat rambut mcm nie..tpi x taulah bila dapat buatnya...

No comments:

Post a Comment