Monday, June 13, 2011

PantanG juMpE iNI oLaNg

nie kak nas..kita org kalau jumpe memang heru birulah..pantang nampak yg pelik2 ada je benda yg nk bahankan..kita org nie dah mcm adik beradik dah..

nie ira..kita org nie dah mcm kapel..heheh boley mcm 2...ermmm nie lagi kalau jumpe mesti nk bergosip...aku suka kacau nie..sbb dia ada kekurang bila sebut 'R' so kadang2 kalau dia panggil aku msti aku suruh ulang banyak kali sebut nama aku...hehehe..lagi best pasal dia nie kalau dia speking english..kita org paham x faham je..apa yg penting kita org nie kuat gelak...hehehe

haaa nie pulak nama dia rizal@gorie...kat ofis dia dok depan meja aku..dia nie memang suka sgt nyakat aku..kepala otak giler2 plak dia nie..memang ngamlah ngan geng2 aku smua..pantang jumpe ada ke yg nk di gaduhkannya...tpi kalau dia xde aman je aku rasa...hehehe..dia nie pon kuat gak bahan org....keh3...

nie kak nani...yg aku suka pasal dia nie adalah gelak dia...adoii dia nie kalau gelak x ingat..dah macam hantu mengilai..pas 2 suka buat lawak..dia nie cikgu..heheh

nie geng ofis paling rapat...kak mas & kak kama..kita org nie kalau jumpe hbis mcm2 yg nk di katakan...nielah geng lepak2 lunch kalau time keja...hehehe...


haaaa nie kak fisa dia jiran aku kat ofis..kita org nie manjang bertekak je...tpi ada satu hobi kita org yg sama iaitu makan...kah3...

Itulah kawan2 aku yg aku suka dan yg aku sayang..dia oranglah yg selalu buat aku happy time aku ada masalah... SAYANG KORANG (^_*)

No comments:

Post a Comment