Sunday, June 5, 2011

i want alone sorry my frend..

hari nie ahad 5hb aku rasa keseorangan..x tau kenapa..sebenarnya lagi semalam aku rasa mcm nie keseorangan..semua kawan2 aku ada hal masing2..ada yg balik kg..,ada yg dah ada janji tpi aku x kisah sbb perasaan aku hari nie mahu jalan sorang...skrg nie aku dah ada kat klcc sat lagi kol 12.20pm nak tengok x-man 1st class...sementara tunggu movie start aku dok lepak sat kat starbucks sambil berwifi..nak bfst mcm dah lambat sgt sbb dah nk tengahari...so better tunggu lunch je terus nti...
Tak sangka pulak hari nie ramai org dah Q nak beli tiket wayang..nasib baik x-man tadi still ada lagi..sambil tunggu movie start aku dok layan mp3 n tengok org lalu lalang nie..senyum sendiri aku tengok kelaku org yg ada kat klcc nie..lagi2 budak2 remaja skrg nie...mcm2 gaya aku tengok..ada yg jalan2 ngan fmly tpi muka mcm kena pakse..hahaha mcm mane 2..alaaa biaselah budak2 zaman sekarang nie ssh nk kuar skli ngan fmly malu ngan kwn2..takut kwn2 perli apalah dah besar kuar ngan fmly x bujanglah...hahaha...
Tapi hari nie aku tengok ramai pelancong asing kat klcc nie..ada dari arab., china., amerika., tpi yg paling ramai kat sini indonesia..hahaha sbb apa ramai sbb dia org berkerja kat sinilah..hari niekan wknd so nielah masa dia org merayap lupakan seketika pasal kerja..yerlah x kan lah seminggu 7 hari nak kerja..dia org pon tau penat gak..ermm oklah stakat nie je kot tok hari nie..aku nak merayap jap..nty aku update lagi ok..daaa

No comments:

Post a Comment