Monday, June 20, 2011

walk charity...

Assalamualaikum...
ermm agak lama gak x update blog nie...biaselah wkndku pack ngan xtvt..this weeks aku ke rumah antie aku kat ukay perdana sbb dia ada buat makan2 ckit sempena dia pindah rumah baru..tugas aku kat sana hari 2 jadi chef..antie aku mintak masakkan nasi ayam...
ok berbalik pada tajuk kat atas..aku nak kongsi pengalam aku 1st time join walk charity kat putrajaya...mcm biaselah aku ge sana ngan kawan baik aku...tema time 2 warna kuning...ramai gaklah ge time walk 2..ingatkan aku tak delah ramai mane pon...time nak daftar mcm2 hal jadi..ada yg xde namalah..no ic lainlah and mcm2lah...kat sana dapat mkn free sedap2 lagi..pizza.kfc and rasa mas...sedap...hehehe
nie pic time tunggu acara bermula...kita org berpose dengan jayanya kat sane..hehehe..tpi pic nie 1 je yg aku ada..yg lain aku lupa letak kat mane...antara geng2 yg join dalam charity ini ialah..org penting sudah semestinya akulah fa8.,kojad.,haery.,abg ryzal and indra..acara start dalam kol 3 ptg habis dalam kol 8.30 mlm..so hbis je acara 2 kita org ge ronda2 ke alamanda...

No comments:

Post a Comment